sâmbătă, 21 februarie 2009

promisiune


'Te iubesc , stii bine ca mereu voi simti asta , fie ca tu esti acum departe... foarte departe...
Dar nu! Tu nu esti departe.. ci tu traiesti , traiesti in mine.. si iti voi intinde vesnicia la picioare si viata mea va fi traita pentru tine .. Stiu ca ma auzi.. cuvintele ce le scriu acum , stiu ca mi le asculti cum in gand le murmur printre lacrimi si stiu ca esti acolo..dar o parte din tine este in mine , o parte mica dar cea mai importanta din tot Universul asta plin de iluzii si umbre, tu te-ai desprins si ai devenit parte din mine , din sufletul meu.. Stii tu , oare, ca imi esti singura lumina ce o cunosc in sinele meu ? Cuvintele sunt cu mult prea sarace pentru a iti descrie iubirea toata purtata pentru tine .... Amintirea ta o voi pastra mai vie decat propria-mi fiinta , stii bine.. si mai mult de atat ... TU vei prinde viata in fiecare clipa ce-ti voi gandi si simti dorul.. Dorul e atat de mare uneori incat simt cu totul se surpa in jurul meu , pana si eu ..Dorul surpa viata din mine ... si refuz sa te las sa pleci.. refuz sa iti accept plecarea, absenta ..refuz sa cred ca nu te voi mai atinge niciodata , ca nu te voi mai privi niciodata..refuz sa iti dau drumul din mine... Nu ai fost..ci esti... ESTI cel mai pur din viata mea , cel mai cald sentiment din sufletul meu , cel mai frumos gand din mintea mea , in tine s-au intrunit toate visele mele , prin tine au prins suflare dorintele mele ..
Toata viata , in gand cu tine o sa ma prinda fiecare dimineata , in gand cu tine o sa-mi sfarsesc fiecare noapte ...In amintirea ta voi trai odata cu tine si voi duce totul ...'totul' asta pana la capat.. si-apoi voi fi libera sa fiu cu tine.. pentru totdeauna..

Iti promit...'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu