joi, 28 mai 2009

Pacatul meu


Doare atat tacerea ta
Stiu nu te joci ...
Asa ai spus candva.
Dar te-ai gandit pentru o clipa,
Ca poatea aceea fiinta mica
Duce-o iubire asa mare?
Nu intelegi?O sti tu oare?!
Astept mesajul tau cu-frigurare,
Si ma gandesc..M-o fi uitat?
Si gandul zboara nencetat
La cel ce inima mi-a luat.
Mi-ai dat un timp!..Hmm
Nu ..Nu glumesc O stiu prea bine,
Desi tu crezi ca ma-m jucat cu tine.
It spun acum
Vei fi mereu in mintea mea
O partea inimii ..Nu toata e a ta!
Of! Romantic, pervers ,nebun,
Si nici nu stiu cum sa-ti mai spun
Aduni in tine Rai si Iad,
Ura , Iubire,Femeie si barbat
Esti tu ... sunt eu
Si stie Dumnezeu ca esti ,
Vei fi Pacatul meu.

Un comentariu:

  1. Minunată poezie
    O chemare căreia nimeni de pe pământ nu-i poate rezista
    O chemare plină de iubire, de tandreţe, de dorinţă
    Cu drag Tony

    RăspundețiȘtergere