miercuri, 2 iunie 2010

Furtuna


A trecut atât timp...
In gândul meu ai fost,
In fiecare secundă.
Acum , acel vas se scufundă.
Mă mint!...nu pot.
Mă agăţ...dar cad.
Deaceea pun picioru-n prag.
Mai bine decât înecată.
In aceea mare zbuciumată ,
Să las tot , să mă îndrept
Spre ţărmul care mă aşteaptă.
Si dacă dusă am fost de val,
Mă-ntorc din nou iarăşi la mal.
Vei fi mereu în gândul meu
FURTUNA, sufletului meu

Un comentariu:

  1. Parfumul tău iubito trupu-mi cucereşte,
    Privirea-i mângâiere, în braţe când te strâng,
    Săruturile tale dorinţele-mi aprind,
    Iar în paradisul tău, hai şi mă primeşte…


    Sânii rotunzi cu forma paharelor de vin
    Şi braţele tale rotunde primitoare,
    Cu şolduri frumoase, largi, ademenitoare,
    Făcută eşti pentru a iubirii mele plin.


    Ce moale-i pielea ta sub ale mele buze
    Şi învăluit mă simt de dulcele fior,
    Mă îndrept către noaptea fierbinte de amor.


    Când pătimaş voi rupe ale tale bluze,
    Pentru ca trupul tău pradă să îmi cadă
    Şi-n ochi doar lăcomia să mi se mai vadă

    RăspundețiȘtergere