luni, 16 mai 2011

Atat


Nu ...am spus de la inceput.
Ce aveam ca sa ne spunem.
Ce , cum,cand si cat?!...
Mi s-a parut o dulce -nselaciune.
O floare de cires purtata-n vant.

Buna ! ai spus atunci de prima data,
Si glasul tau m-a fermecat.
Negam ca mi-ai placea vreodata ,
Si ...Ptiu amarnic ma-nselam.

Ne cautam in fiecare seara ,
Ne asteptam in fiecare zi .
Si telefonul ...hm ducea a lui povara '
A glumelor a, soaptelor fierbinti.

Atingeri tandre ,
Pasiune .
Pielea ta pe pielea mea...
Eram nebuni , atat se poate spune .
Erai nebunul meu ! si eu nebuna ta!

2 comentarii:

  1. Nopţile cu tine-s minunate,
    Cu patimă în braţe te tot strâng,
    Îţi sărut ochii ce acuma plâng,
    Nopţi doar în iubire ancorate.

    Alături ne trăim fiece clipă,
    Să fim fericiţi şi să ne iubim.
    Toată viaţa în doi să ne-o trăim,
    Ascunşi sub a dragostei aripă.

    În aşternutul presărat cu flori,
    Cuprinşi şi tulburaţi de dulci fiori,
    Jocuri, amoruri îndelungate,

    De noi mereu binecuvântate.
    Drumurile mele infinite
    La tine-n braţe să fie sfârşite.

    RăspundețiȘtergere