luni, 16 martie 2009

Mi-e dor dor de a ta privire
E noapte tarzie....Si mie dor ,
Nebun, nebun de tine
Dor de traire,
Dor de soptit,
Mi-e dor si de visul
Ce-n noapte s-aline
Menit este gandul meu ravasit .
Te-as vrea azi aici
Aproape linga mine
Sa pot al tau trup cald
In brate sa-l cuprind,
Sa pot sa te sarut
Si-ntinsa langa tine,
Sa pot privi pe geam
Cum stelele se sting

Un comentariu:

  1. Iubito! Îţi scriu în astă noapte
    Şi gândul meu e tot la tine,
    Deşi acuma sunt departe,
    Te simt mereu pe lângă mine.

    Iar gândul meu la tine zboară,
    Zile, nopţi, de-a rândul, tot mereu,
    Că tu eşti mica mea comoară,
    Păzită acum de dorul meu

    Mi-e dor de noaptea de iubire,
    De dimineaţa când ai plecat,
    De clipele de fericire,
    Când pătimaş te-am sărutat.

    RăspundețiȘtergere